sleeping beauty

ska krypa ner i en renbäddad säng strax. bara klappa kissarna godnatt och släcka ner här hemma. kvällen har varit jättemysig! är nöjd med den här dagen. har verkligen tagit vara på den och det känns bra i hela kroppen. må-bra-feelings-i-hela-kroppen. jag älskar alla vardagliga saker i mitt och alexanders liv. jag älskar min vardag, min tillvaro och mitt liv. i can never explain the wonderful feeling. allt blir vad man gör det till och med tanke på att man bara lever en gång, så beslutade jag för några år sen att verkligen ta vara på allt. små saker som stora saker. allt räknas. helt plötsligt spelade det ingen roll längre vad andra tyckte om mig, om andra tyckte om mig eller inte.. istället spelade stora viktigheter ingenting.. och nu lyssnar jag bara på mitt hjärta. det vet alltid bäst. hjärtat och magkänslan. och det är fruktansvärt rogivande att tänka så. tänka på att det är mitt liv. här och nu. luddigt. men ni förstår säkert vad jag menar. det spelar ingen roll vem som bor finast, vem som har finast kläder, finast bil, dyraste lampan.. det som spelar roll är vad du känner, du mår bra av. ursäkta dig aldrig för dig själv och det du gör. det är du, och du har rätt till att vara precis som du är.

nu ska jag som sagt gå och lägga mig. läsa i lite ellos kataloger som jag samlat på mig ett tag men aldrig läst. tror en av dom är med julklappstips.. mysigt! imorgon kommer mamma och hämtar mig kl 14.oo ca.. ska hjälpa henne att måla om i hennes kök.. kyckling-gult till det retro inspirerade svart vita köket.. well, my mum is funny (; det blir säkert jättefint! min mor har alltid haft en speciell inredningsstil. (:

nu - sängen! god natt sötnosar, var rädda om varandra.!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback