soffi

nästa gång vi köper soffa ska vi ha en ljusare grå soffa.. i det här tyget...! (fast det är bara i mitt huvud som dom tankarna har gått ännu, haha. för alex blir som sagt galen på mig.. vi köpte våran soffa för 13 tusen för mindre än ett halv år sen..) iallafall. jag älskar såklart våran soffa. och mörkgrått är fab. meeen, ibland önskar man att man hade en stor nybyggd villa redan nu.. då hade vi haft tre soffor.. ett vardagsrum med två likadana soffor mitt i mot varandra.. tv på väggen bakom ena soffan.. bra sätt att kunna sitta och prata när man har främmande och slippa trängas i en soffa.. och sen en mysig soffa i allrummet! åhåh. gaad vad jag längtar tills vi byggt våran drömvilla. det hemmet vi drömmer och strävar efter! känns så bra när vi pratar om vårat hus! ska rita det så allt, precis allt passar våran familj och våra behov!




Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Håller med du, skulle med gärna haft en ljusgrå soffa. Och en vit!! :D



Hehe.... Kram

2008-10-22 @ 22:11:07
Postat av: Sofia

Stackars Alex ;)...det är roligt att drömma! Kalle blir tokig på vår vita soffa, jag har legat och gnuggat fläckar efter honom senast idag, men jag får väl skylla mig själv. Ha en mysig höstkväll, kram

2008-10-22 @ 22:19:48
URL: http://fiabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback