trött!

gud va jag var trött när klockan ringde nu vid halv tio. somnade inte förens halv fyra.. det är smällar man får ta när man envisas med att sluta med sömntabletter man gått på i fyra år.. jag vägrar att somna pga av mediciner.. på lyra har vi satt upp massa mål. ett av dom är att jag ska slutat med alla mina mediciner jag går på inom loppet av ett halvår. nu har jag varit utan sömnmedicinen i 1,5 vecka.. heja! att promenera en timme om dagen hjälper mig att sova gott. men igår var jag uppe i varv och kunde inte alls sluta med alla små projekt här hemma..! typiskt mig. jag behöver min man här hemma för att komma i säng.

sitter och äter frukost, blev kanelte och två smörgåsar med ost. kastade i mig första mackan, så nu känns det som om den ska komma upp igen.. dom säger att man ska tugga typ 20 ggr på varje tugga.. tror jag bara svalde typ.. ska hoppa in i duschen snart och vid 11.15 går bussen.. kan nog sitta och slappa här ett tag till innan jag sätter igång (:

idag är det fredag och helgen börjar. mysigt! (: vi har tre filmer som vi ska se i helgen, en av dom är im a legend.. med will smith, verkar riktigt bra! sen ska vi äta god mat ikväll. egengjorda chips (man skär potatis jättetunt och har i ugnen..) aiolisås och något gott kött.. och massa sallad! mums! vi äter lite lyxigare på helgerna och det passar oss utmärkt! att slava efter gi varje dag är ingekuuul ju.

hoppas eran fredag blir mysig och att ni mår bra och allt det där! vi hörs senare, puss&kram! (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback