tvätteri

kom på att jag har tvättstugan idag. ska få bort all tvätt som samlats på nu när jag varit sjuk. fy vad det ser ut i garderoben. hua (: dom första två maskinerna är klara om tio min. så hinner jag stoppa i mer tvätt och gå upp igen och göra en kopp te och tända lite ljus här hemma innan jag kryper upp i soffan och tittar på idol.

sitter och lyssnar på musik. den länken du skickade malin. hah. sur gubbe ^^ ju mer man lyssnar på låten desto bättre blir den. förstår dock inte varför han är så arg?! :P

ikväll blir det bara lite pyssel här hemma. ska plocka undan och så. sitta i soffan och läsa inredningstidningar. lånade några inredningsböcker av mamma också. hon har en hel del sånna. kul (: annars blir det bara en mysigkväll helt enkelt. snart kommer jag börja jobba lite smått (om allt går som det är planerat) och det är bara att ta vara på de lediga dagarna och kvällarna! (:

hörs mer sen. ha en jättemysig kväll allihopa. puss&kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback