Ugg

antingen gillar man dom inte eller så gör man det och jag gillar dom (: älskar mina fårskinnstofflor och kan tänka mig att det är likadant att vandra runt i ett par uggs. vill ha ett par i mörk brunt. på tradera kan man få ett par för 599 kr.. och enligt säljaren är dom äkta! på brandos säljer dom ett par för 2100 kr.. sjukt. får se om jag känner mig rik senare och får även se vad det blir för väder i vinter.. mocka är ju inte direkt hippt att ha när det är slask  dom skulle iallafall varit riktigt fina till min nya fjällräven eskimo jacka (som kommer imorgon, hoppas jag)





Kommentarer
Postat av: Victoria

Uggs är så extremt söta,mysiga och snygga. Jag skulle jättegärna vilja ha ett par! Men om man ska beställa från Australien, hur gör man då? vilken hemsida och sånt?

Skulle vara extremt tacksam om du kunde hjälpa mig :) Tack i förväg :)

2009-10-20 @ 21:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback