what would i do without you?

ligger i sängen och tittar mot din sida. där du brukar ligga och vara vacker. aldrig förut har jag sett eller träffat en sån underbar person som har så mycket som du har. det är så lätt att springa på folk som antingen har utsidan eller insidan, men du, min kärlek, du har verkligen allt. saknar dig varje sekund, varje andetag utan dig känns tungt att andas. jag känner mig ostark utan din närvaro. vi har verkligen blivit än du och jag. och jag älskar det. älskar hur vi blir en. kan sitta i timmar, dricka mitt te, se ut genom fönstret när du är på jobbet. att sakna är inte tillräckligt. jag vill sitta ihop med dig, helst livet ut om du tillåter mig. jag kan vara den svagaste när jag vaknar en morgon. pga. av din omtänksamhet, ärlighet och uppmuntran strålar jag lika mycket igen som den sol du säger att jag är. du får mitt inre att bubbla, svävar över höstlöven som ramlat ner på marken och när jag faller igen, står du alltid där med öppna armar. ingen har funnits där för mig som du finns för mig. hur ska man tacka en människa som hjälpt en så mycket genom svåra tiden, utan att, aldrig ge upp, inte en sekund. släpper livet och verkligheten en stund bara för att få vara med mig, lyssna på mig, krama mig, höja mitt ansikte och få mig att säga högt "jag klarar det här" för när modet sviktar, finns du alltid där. du har alla gobitarna, alla som man någonsin kunnat önska sig av sin man. du har dom. allihopa. och varje gång du är ifrån mig så saknar jag dig. inte en vanlig saknad. du vet hur besatt jag är av dig. och du av mig. känns som ett sug mellan oss. och det blir starkare och starkare för varje dag som går, varje morgon när du ligger där, när jag sträcker mig fram och pussar på dina mysigt tjocka vackra läppar. har aldrig pussat på en annan människa som har sånna läppar. mjuka, tjocka, fylliga och helt underbara. när du kysser mig finns bara du och jag. tid och rum upphör och i det ögonblicket vill jag leva föralltid.


underbar dåtid, underar nutid, underbar framtid. det kan inte bli annat. vår kärlek är för bra för att vara sann. nyper mig i armen dagligen för att verkligen förstå. du är sann, du är min, du vill dela ditt liv med mig, du säger att jag är vacker, du säger att jag kommer bli en underbart mamma för jag är redan världens bästa fru. dito, älskling, kan inte säga mer än det och att jag älskar dig. älskar dig av hela mitt hjärta. you are the one.



nyårspussen 07-08



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback