6 st gi kokböcker

har precis beställt sex st gi kokböcker. kunde inte välja vilken jag ska få av älsklingen så jag betsällde alla jag tyckte verkade bra (: så har jag 14 dagar på mig att bläddra i dom. perfekt. beställde även en bok om thailand med massa utflykter och sevärdheter. ska bli så mysigt att åka om 2 månader. (:

ska börja med middagen nu. blir kycklingfilé i kokosmjölk med thaikryddor, röd paprika, minimajs, broccoli och råris till. gott. ska snegla på idol också, missat massor tyvärr, men så är det, har mycket att fixa med (:

älsklingen var på apoteket och hämtade ut mina mediciner. kunde inte ta ett av pillrena igår för att dom var slut så jag är glad att han orkade åka, jag är ju helt slut ^^ blir magsjuk om jag hoppar över dom för många dagar. inte bra. han köpte iallafall ett väggfäste till min vita samsung tv som ska sitta på väggen i sovrummet. lite sent att borra nu, men imorgon så (: han är den snällaste.

puss&kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback