good night sleep tight

nu ska vi gå och lägga oss. ska bli riktigt mysigt! sista kvällen på nio dagar som jag får somna i hans armar. (här la alex in en lustig kommnetar "vem är hans? vadå i hans armar?" visst har jag en knäpp man..) kommer bli riktigt tomt i sängen utan min kärlek... men det är bara att stå ut. får se det positiva med att vi får varannan vecka med varande dygnet runt (: inte alla som får det (:

fick nya plaza kök och badrums guiden av älsklingen när vi var i affären. söto. ska läsa den sen. bläddrade lite och det såg ut som min stil (: svart, vitt, modernt med lite funkis inslag. tvis så himla himla bra här. här just i den här lägenheten skulle jag kunna bo resten av mitt liv med alexander om det inte vore för litet sen när vi skaffar barn. vi har fundelerat lite och antingen flyttar vi till en trea eller ett litet mysigt radhus innan vi blir kompis med en arkitekt som ska hjälpa oss rita vårat dröm hus. vi vill inte ha ha ett hus som alla andra. no no, vi har stora villa-planer, mohaha (: men iallafall. den här lägenheten. vi har verkligen gjort den till vårt. allt är så himla mysigt. små saker. som tex ljusslingan runt den vita spegeln i hallen. åh. blir helt mysig i kroppen av att vara där ute. taklampan i hallen ger i från sig ett underbart sken. att sitta i köket under bumlinglampan som är svagt dimmrad (vi har dimmer i köket..) och dricka te med tända ljus och bara vara. ligga i soffan och läsa en tidning. mysa runt i mjukiskläder och pyssla runt här hemma. skulle kunna vara här dygnet runt. längtar alltid hem när jag är borta. då måste man verkligen trivas, verkligen stormtrivas hemma. skulle vilja bjuda in er alla hem hit på fika, en kopp te så ni får känna lugnet och myset som ligger över våran lägenhet hela tiden. dock kan det bero på dom mysiga människorna som är löjligt kära som bor i lägenheten också.. vad vet jag (: det enda jag vet är att vi trivs fruktansvärt bra här. vårt hem.

alex - lova att du alltid älskar mig
fanny - jag älskar dig föralltid
alex - jag behöver dig
fanny - jag behöver dig mer

god natt.



Kommentarer
Postat av: Anonym

"innan vi blir kompis med en arkitekt som ska hjälpa oss rita vårat dröm hus"



vad menar du då vännen? har du någon som läser till det lr? =D

2008-09-15 @ 09:24:34
Postat av: fanny

anonym: haha ja faktiskt (: alex kompis läser till det.

2008-09-15 @ 10:00:17
URL: http://pinkpills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback