hemma mys

gick och la mig vid 22 igår. helt slut. kände mig inte helt kry och idag när klockan ringde vid sju var halsen tjock och jag kände mig febrig. så jag ringde och sjukanmälde mig från arbetsterapin. och nu sitter jag i rosa morgonrocken och stor pyjamas och tofflor, uppsatt hår och har precis ätit frukost med tända ljus framför tvn. mysigt! ska bara ta det lugnt idag. vill gå till terapin imorgon. ska sy babyrosa flanell pyjamasbyxor! i dag ska mer tradera auktioner upp på tradera. har inte hunnit nu när vi renoverat. ska visa bilder på renoveringen också och titta på film, har två st kvar cdon hyrfilml.

älsklingen kommer hem från jobbet nu och det ska bli riktigt mysigt att kramas med honom, hörs sen (:

puss&kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback