Hopp i sängen

precis tittat klart på en skitmysig och rolig film. jag måste bli mer hoppig av mig. en scen hoppar dom i sängen. fyfan va kul det såg ut. ska nog gå in och hoppa lite (; underbara människor som var med också. killen var helt galen. en av scenerna gick han upp och dansade hysteriskt på dansgolvet, helt själv. älskar människor som vågar ha kul. jag borde verkligen verkligen bli så mer. japp det ska jag! ibörjan när jag och alex träffades var jag lite sådär lagom kaotisk. galen. for exempel våran första bilresa. jag tyckte inte alls att vi skulle planera vart vi skulle åka. utan bara packa, slå sönder spargrisen och åka! det tyckte inte alex och det var väl ganska bra va (: drog ofta ut alex på nätterna. tog med oss såpbubblor. sprang och jagade varandra, satt vid vattnet och blåste såpbubblor och älskade på bryggan. lite crazy men så mysigt! jag har blivit för bekväm av mig. för ospontan. bättring ska ske. du vet ju att du är den enda som kan göra någonting åt ditt liv va? är det någonting du vill ändra på.... ja, ändra på det då (:

nu ska jag skutta i säng. är inte alls trött som vanligt (: blir nog trött efter lite läsning. bjuder på en bra låt som jag brukar dansa runt till här hemma. våra grannar måste verkligen tycka att jag är kul att ha som granne. hah. (:

natti natt.



lycka är att leva mitt liv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback