Loppisfynd

vi har ett röda korset här där vi bor och ibland händer det att vi slinker in där (: jag fyndade en helt ny rosa morgonrock som jag älskar och har på mig varje dag (: använde aldrig morgonrock innan men nu är det ju tradition när man går upp. idag hittade jag en golvlampa. vet inte vad jag tycker om den. men den är vit, fungerar och kostade 35 kr. perfekt läslampa till soffan tills vi köpt en annan. funderar på en vit kulla golvlampa. som ska stå mellan soffan och fotöljen som vi ska köpa sen. men sålänge får loppislampan räcka (:











Kommentarer
Postat av: Gina

Jag älskar lampan,svinball!! Bra köp!



Måste oxå säga att jag diggar din blogg skarpt! Jag är inne varje dag,oftast flera:) Ibland vill jag nästan koka en kopp the innan och mysa me medans jag kikar in och läser vad du skrivit,hihi,kanske låter lite freaky,men så e de iaf! Ha nu en supermysig helg och lycka till på loppisen!(hade jag varit i sthlm i helgen hade jag lätt kommit förbi) Kram till dig!

2008-09-26 @ 08:33:33
URL: http://alskadeunderbara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback