Lördagsgodis

hej hopp (: hoppas ni sovit gott. det har jag. frös som bara den när jag skulle somna så jag gick upp och värme vetekudden i micron och la vid fötterna.. jag fryser mycket. har tjocka strumpor, pyjamas och jättetjockt duntäcke på mig när jag sover. ändå fryser jag. jag sover stilla.. så jag får väl aldrig riktigt upp värmen. låg iallafall och bläddrade i kokböckerna och jag tror att jag hittat en som jag gillar bäst nu (: lättsam, fina bilder och rolig framsida. (: ska bli kul att laga mat sen. sen blev jag från att ha varit jättepigg, dötrött, ringde alex och sa god natt. och somnade. hann knappt släcka lampan..  vaknade för en halvtimme sen och ska träna lite innan jag äter. det är viktigt att inte ha någonting i tarmarna som stör träningen... så jag får vara hungrig i 20 min till (: det blir lite husmorsträning.. situps, armhävningar, sträcka armarna åt olika håll, hoppa upp från sittande mm. kul och lätt (:

sen ska jag baka, hitta ett gott recept att bjuda mamma, morfar och älsklingen på ikväll. kanske blir hemgjord gulaschsoppa. hittade det i någon av GI böckerna.. (: med något gott bröd till. mums. älskar varma soppor nu när det är kyligt ute. sen ska vi städa lite här. har alltid städat hemma så det är skönt att det inte är mycket vi måste göra innan dom kommer. städa toaletten och handfatet och dammsuga typ (: sen ikväll ska jag titta på den andra filmen jag hyrde. blev besviken att cdon filmerna inte kom innan helgen. så det blev till att hyra ist (:

nu ska jag göra husmorsgympa. hihi. puss&kram.

här har ni husmorsgymnastik från 1938 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback