mamma

ringde psykologen igår kväll och bad honom ringa mig och bekräfta att jag ska dit idag (han sa att han skulle på semester någon fredag och jag minns inte vilken) så imorse när klockan ringde hade han inte ringt... ringde till mottagningen och dom sa att han är på semester.. så nu sitter jag och äter frukost inte alls något speciellt, tre skivor hembakt morotsbröd och ett glas fil. ska duscha och sminka mig och åka hem till mamma snart. fota alla vintagestövlar som ska ut på tradera och även träffa morfar som kommit från österrike för att fira mig på tisdag (: han var här när vi gifte oss också. ska bli mysigt att träffa honom igen. sen kör mamma hem mig med hatthyllan och skostället så kan alex sova längre och jag ska städa här hemma innan ida kommer!

ska hoppa in i duschen nu. idag blir det dagens outfit bilder också. kul va (; planerar alltid kvällen innan vad jag ska ha på mig. blir upprullade chinos, grå tight tröja, grön palestina sjal och någon kofta. fint och bekvämt!

ha en mysig dag allihopa! så hörs vi senare (: puss&kram!



Kommentarer
Postat av: Fia

Pratar du tyska med din morfar eller han pratar svenska?

2008-09-05 @ 13:06:54
URL: http://poljubac.blogg.se/
Postat av: fanny

fia: han har bott i sverige i 6 år, men han kommer från österrike (: fast han har inte bott i sverige på 40 år. fast svenskan är jättebra, flytande (:

2008-09-05 @ 13:11:36
URL: http://pinkpills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback