musik!

underbart att kunna spela musik igen. jag lyssnar mycket på musik.. i bilen, på bussen, när jag är ute och promenerar, hemma vid datorn, när jag lagar mat.. ja typ hela tiden. (: vi har verkligen saknat bra högtalare och nu har vi köpt två retro högtalare. canton. skitbra ljud för det priset och annars också tycker jag. 500 kr för båda, fynd va (: sen hittade alex en förstärkare som någon trott var trasig för lampan inte fungerade på den.. och slängt den. efter lite pill och meck är den nu hel och nu kan vi lyssna på musik (: wounderful.



dvd spelaren och förstärkaren ska in i tvbänken, får borra små hål för sladdar därbak. sen har vi en sändare så man slipper ha skåpet öppet för att se på film osv. högtalarna ska upp på stativ (vita) brevid tvbänken. kommer bli så så fint (: mitt hjärta är världens bästa!


Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Vi har också Canton högtalare, är mycket nöjd med dem!

2008-09-26 @ 00:05:33
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: Carina

Hej ! Var har du fyndat dessa snygga högtalare ?

Hoppas ni fick en mysig dag/kväll med IKEA och bio !

2008-09-26 @ 20:02:03
Postat av: Alexander

Carina: Högtalarna är köpta begagnade för 500kr. Modellen heter Canton Plus S. De finns även i svart. Det finns ett vitt par på blocket just nu för 800kr här: s" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vi/18107637.htm?ca=11s



// Alexander

2008-09-26 @ 21:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback