my secret

en sån här tänker jag köpa någon dag. ni som vet om the secret metoden vet att man ska skriva listor på saker man vill uppnå och önskar sig. och det ska jag ha den här boken till. den 6-7 september kommer jag och alexander gå på en berömt "the secret" kurs. vi hade egentligen inte råd då den kostar 1500 kr per person. men jag har mejlat fram och tillbaka med gunnar som är utbildad och håller i kursen och han har gett oss en ritkigt bra pris. båda två får gå 2 dagars kursen för en tusenlapp, 500 kr var alltså (: det måste var ödet. vi ville ju så gärna gå och lära oss mer om det här. och nu ska vi det. så himla kul. tack gunnar (:





Kommentarer
Postat av: Tanya

Vart har du hittat denna bok? om den är linjerad och utan datum eller massa annat krusidull(med helt blanka sidor skulle också funka), är det precis en sån jag letat!

2008-09-03 @ 14:25:39
Postat av: fanny

tanya: den kommer från ordning&reda. vet faktiskt inte om det är ränder eller utan i den. får kika (: kram

2008-09-03 @ 17:01:27
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: Tanya

Toppen! tack så mycket =) Kram

2008-09-03 @ 17:27:55
Postat av: fanny

tanya: ingen fara :) ha det bra, kram kram

2008-09-03 @ 19:40:09
URL: http://pinkpills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback