mysiga söndag!

smög upp lite innan älskling och ska göra en mysig söndagsfrukost till honom. håller på att koka ägg nu och passar på att skriva lite. idag ignorerar jag att jag är sjuk.. mamma måste ha smittat mig. men det bryter aldrig ut helt. tjock i halsen och rudolf med röda näsan typ. men som sagt, idag ska vi på kalas hos lillebror och det tänker jag inte missa! får hälsa på avstånd om någon är rädd för baciller (;

ska tända ljus och duka fram fint nu. hade jag orkat hade jag sprungit ner till ica och handla gott bröd och mer pålägg. han blir nog glad ändå (: det gäller att uppskatta det lilla.

vi hörs senare. ha en riktigt gosig söndag! puss&kram.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback