myskväll

vad kan vara mysigare en kväll som denna än att ligga i en nybäddad säng, titta på tv, mysa med katterna (alla tre ligger vid mina fötter) äta mörk choklad och dricka te?! (: vilat hela dagen och det behöver jag verkligen. ska snart ner i tvättstugan och hämta de sista lakanen.. har tvättat alla tio vita living badlakan och det är verkligen skillnad att torktumla än att bara torka på ställning. ska nog fortsätta tvätta lakan och handdukar i tvättstugan tills vi köper egen torktumlare! ska bli kul att ha en egen tvättstuga sen. ska ju kakla väggarna vita, lägga mörkgrått klinkers, ha värmegolv, spottar i taket, tvättmaskin och torktumlare i samma serie (får se vilka som är bäst just då) dom ska stå brevid varandra och ver ska vi sätta upp en vit bänkskiva över maskinerna, en hylla över för tvättmedel i fina burkar och spottar under hyllorna. kommer bli så himla fint (: ska ha bra sortering för kläderna också. jag är helt säker på att lägenheten kommer öka massor i värde när vi är klara med renoveringen (: bra insatts till hus!

nu ska jag ner i tvättstugan! puss&kram.




Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken mysig blogg du har!

2008-09-18 @ 15:31:09
URL: http://emeliese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback