Helg planering

planerade de kommande dagarna när alexander körde mig till yogan nu ikväll. jag ser verkligen fram emot alltihopa! ska bli supermysigt  älskar att hitta på mysiga saker med honom.

torsdags kväll - ska snart titta på film, dricka te och mysa i soffan med tända ljus.. och sen gå och lägga oss.

fredag - åka till ikea, titta på allt och planera massa. äta middag på ikeas restaurang och sen gå på bio.

lördag - åka till stan och promenera vid vattnet vid kungsholmen. besöka granit som ligger i närheten. åka till loppis och kika runt lite. planera för söndagen (plocka ihop kläder som ska säljas)

söndag - stå hela söndagen på loppis och sälja kläder och förhoppningsvis bli av med det mesta (:

vill ni komma och köpa kläder, titta på mig och alex  eller bara komma förbi och säga hej.. här har ni karta och adress. hoppas ni vill komma och säga hej, hade varit kul att få träffa er som bor i stockholm (:

nu ska jag gå ut och koka vatten i vattenkokaren och välja bland lösteerna och titta på film med älsklingen.

sov gott sen. puss&kram.




Kommentarer
Postat av: Anonym

en du känner är med i veckrevyn kropp denna månaden!

2008-09-26 @ 11:41:56
Postat av: helena

det är nära mig sumpan det =)

2008-09-26 @ 12:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback