sköna hem

en bild från sköna hem. vit bumling. som våran. älskar den verkligen och både jag och älsklingen är superglada för att vi sålde kartell lampan och köpte en till bumling. hade ju en svart innan men det känns fräscht med en vit (: har ju spraymålat den själv. och man ser lite ojämnheter om man kikar nära. så när jag har pengar som ligger och skräpar ska jag lämna in den till en lackeringsfirma. hade blivit billigast om jag lämnat in den där på en gång. fick ett bra pris om man säger så (:

ikväll myser jag här hemma. älsklingen kunde stanna hemma till halv fem, dom ringde från jobbet och sa att han kunde komma senare och det var uppskattat. vi la oss och kramades under två duntäcken. busade och hade det mysigt. drack te i stora muggar från indiska och åt sista biten morotskaka. urk, nu är det slut på socker på ett bra tag. får magknip. men mysigt var det (: sen ringde jag lite samtal och städade här innan han åkte. skönt med rent hemma. ska värma på middagen från igår och tända ljus och sätta på en film. fick hem tre st idag från cdon hyrfilm. mysigt (:

älskar att det börjar visa sig att hösten är här nu. satt på bussen påväg hem från arbetsträningen och bara log. lyssnade på bra musik i lurarna och tittade på alla vackra oranga och röda träd utanför. älskar hösten! sista natten i natt för hjärtat och sen ska vi hitta på massa mysigt. blir absolut en lång höstpromenad med vantar, mössa och frisk luft. underbart.

livet kan inte bli bättre ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback