sleepy

nu har vi legat och kramats i soffan och tittat på filmen hitch som gick på trean. skrattade högt.. hoppas inte grannarna vaknade, haha. jag älskar folk som bjuder på sig själva. och det gör dom verkligen i den här filmen (: kul.

ska borsta tänderna och krypa ner i världens skönaste säng. ska försöka orka läsa, det är ju så himla mysig att avsluta kvällen med inredningstidningar (: mysigt att ligga och planera och drömma!

imorgon ska vi upp vid nio tiden. hoppades på lite mer sovmorgon, men det är en del som ska fixas imorgon inför min födelsedag på tisdag.. måste verkligen leta upp bra recept på plockmat.. eller rättare sagt välja ut bland alla jag hittat. inte lätt. får fixa det imorgon.. nu vill jag sooova (:

hoppas ni haft en mysig kväll ni med. sov så gott! puss&kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback