solig höstpromenad

förlåt för usel blogguppdatering idag, men jag har umgåtts med min kärlek hela dagen och har inte hunnit sitta här. efter mitt psykolog besök hämtade snutten upp mig och vi åkte till stan. gick runt på gatorna hand i hand i mysiga stickade koftor och halsdukar. höstkänsla! besökte två lampaffärer med designade lampor och jag tror vi vet vad vi vill ha till vardagsrummet nu (: fint! älsklingen föreslog en mysig fika på café 60. satt i mysiga fotöljer med varsinn stor vit kopp te chaite. så himla fina muggar. sånna vill vi ha. rymde en hel del te (: satt och myste länge och sen gick vi på promenad igen bara njöt i solen. kyla och sol är den bästa kombinationen på höstväder, underbart vackert. svängde in på second hand och fyndade två saker. visar senare för nu ska vi på middag hos tessan & thomas. återkommer i kväll.

underbart med helg. ha en mysig kväll  nu. puss&kram.





Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Hej! Det låter som ni har haft en helmysig dag. :)

Trevlig helg! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback