mysig höstkväll med tända ljus och chaite.







myskväll här hemma med tända ljus och mys i soffan med katterna (: ska inte bli så sent i kväll ska upp imorgon till arbetsterapin. klockan ringer 06:50.. så har jag tio min på mig att vakna till liv! har duschat nu i kväll så imorgon är det bara att äta gröt, klä på mig och gå till bussen.

sitter och mumsar på vindruvor och dricker te. gjorde ostmackor innan också. ble en tidig middag så jag var jättehungrig. gott med kvällsmackor (: kollar på sjukhuset och kl 21 kommer från koja till slott. älskar ju inredningsprogram. längtar så himla mycket tills nästa år. då kommer vi ha mycket mer pengar över, och jag kommer förhoppningsvis ha jobb också. då kan vi köpa inredning och ska även renovera både kök, hall, badrum och klädkammare som ska bli till tvättstuga. kommer bli så fint (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback