vita canton högtalare

min kärlek har velat ha högtalare lääänge. han är en prylnisse och mitt enda krav var att dom skulle vara vita. han hittade ett par canton högtalare som är toppen och fina. kommer passa bra in. han unnar sig sällan någonting. men får man ut 25.000 kr efter skatt ska man ju kunna det ibland eller hur. vi kommer ha det bra ställt när jag äntligen börjar jobba! hurra! (: att vara sjukskriven gör en inte rik direkt..! han har inte ringt på dom.. för han som sagt, unnar sig sällan saker. så jag snodde nr, ringde och nu är dom betalade och påväg hem till oss (: kul va! skönt att få lite bättre ljud till tv. nu är det bara en förstärkare som ska inhandlas också. det får vänta tills vi varit på våran bröllopsresa.. som vi åker på om mindre än två månader (: mysigt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback