090421

god morgon!

sitter och äter min frukost.. jordgubbar, te, c-vitaminbrus och mackor med kalkon och ost. måste stå mig ganska bra på det! idag är det mycket som ska hinnas med. och jag måste erkänna att jag lääängtar tills ikväll när allt är fixat. phu. är trött idag. somnade sex timmar innan klockan ringde. behöver mer än så.. så ikväll ska jag hoppa i säng tidigare. (:

ska äta upp nu och kolla mejlen, duscha och sen åker jag med kvart över nio bussen.

ha en jättebra dag, så hörs vi senare ikväll. puss&kram (:



Kommentarer
Postat av: Petra

Hej!



Hoppas du hinner med allt grejande idag nu då. Utan att stressa för mycket. Jag såg ett program om stress igår, Vetenskapens värld, och det får en att riktigt tänka på vad stress kan ställa till med och hur viktigt det är att ta hand om sig själv.



Ta hand om dig!

Kram

2009-04-21 @ 10:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback