absolut dax att sova!

nu ska jag hoppa i säng (: bara borsta tänderna och vika ihop överkastet och lägga bort alla kuddar som vi har när vi bäddar (: sen ska det bli helt underbart att krypa ner under mysiga duntäcket och läsa tidningar! jag är inte alls trött. konstigt nog. men det kommer väl (: klockan blev ganska mycket ändå.. men vad gör det om hundra år?!

ska lägga mig på spikmattan också! för det har jag inte gjort idag! och ringa alexander ska jag också göra. messade med mamma nyss, hon kommer hem nästa onsdag! gissa om jag längtar! jag är en riktig mamma-gris! (: sen saknar jag adolf också. min mops. han är med mami i österrike!

imorgon tänkte jag slänga upp en lista på grejer som jag gör medvetet för att må bättre. små saker som bli stora i långa loppet. som jag absolut aldrig vill ta bort. små & stora saker som hjälper mig enorm att vara så glad och positiv som jag är idag! (jämfört med när jag var deprimerad) så kika in imorgon om ni vill veta (:

nu väntar sängen på mig! hoppas ni sover gott i natt och vaknar utvilade imorgon!

puss&kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback