ännu en..

.. lista!

Fem saker som finns i handväskan just nu:
jag använder faktiskt inte handväska.. haha. jag proppar allt i fickorna.. så: busskort, hudförsvarets till läpparna, handsalva (en liten tub), mp3 spelare, pengar/kort/medlemskort i ett fodral.

Chips eller popcorn:
chips! gud va gott..!

Senast köpta skiva:
gud det kommer jag inte ens ihåg.. eller jo, det var SÄKERT!


Drömjobb:
har velat bli inredningsarkitekt sen jag var 9 år.. men nu vill jag hjälpa människor att nå sina mål och jobba framåt i livet.. någon slags livscoach tror jag?!


Hur många skor har du?
om man ska räkna med dom jag inte använder.. så är det säker 50-60 par... men dom jag använder är väl 5-7 par (: 


Katt eller hund:
katter!

Vad har du för schampo:
Loréal absolute repair från frissan. samma balsam.

Vardagslyx:
mysa med alexander, titta på film, sitta tätt intill och dricka te. tända ljus.. i mjukisbyxor!


Favoritparfymer:
viktor & ralfs flowerbomb, paul smith london, gucci rush (när det är fest/kalas)
hugo boss woman, ralph lauren (den blåa) davidoff coolwater, hugo woman, brittney's courios, rose bourbon, paco rabanne - ultraviolet, laura, lacome - miracle (vardag)

det var alla jag använder..

Gillar:
spontana saker (jag är en väldigt spontan person), god mat (och laga den) duscha och sätta på mig nytvättade mjukisbrallor, träna, dansa, lyssna på musik, sommarnätter och nattdopp! nära och kära och såklart min familj! (men dom älskar jag ju) livet, tända ljus, se på en bra film, läsa topp hälsa!


Ogillar:
nej inget sånt!


Vad brukar du lyssna på för radiokanal?
Bandit i bilen!

Svensk sommar med fem ord:
bilutflykter, bruna ben, jordgubbar, kvällsdopp, såpbubblor!

utmanar den som vill (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback