Chinos

jag har ganska slapp stil. gärna mörkgröna, svarta, bruna och gråa kläder.. mitt favorit "plagg" är min mossgröna och svarta palestina sjal.. bär den inte för att jag står för någonting, utan för att den är så jäkla skön! (: hittade ett par chinos på h&m som ser jättesköna ut. jag har hellre sköna kläder än snygga.. eller varför inte kombinera :P dom som ser mig kallar mig nog estet.. och ja, det kanske jag är? jag älskar ju att dansa (; nej men, jag har alltid haft en lite "annorlundare" stil. så dom här skulle jag vilja ha!



jag älskar den här stilen. slappt och skönt. (:



Kommentarer
Postat av: Petra

Håller med!



Snyggt var ordet sa Bill. Jag har gått ifrån tajta grejer mer och mer för det är så skönt med slappt och ledigt!



Kram

2009-04-02 @ 19:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback