Dagens middag!

vi åt en jättegod middag i kväll. jag improviserade lite för jag var tankspridd och glömde skriva ner allt på matlistan :P så blir det när man har tusen saker i huvudet. ^^ iallafall. den grillade kycklingen kom jag ihåg och sen fick jag som sagt titta i skafferiet och kylen.

jag kokade bulgur med grönsaksbuljong, sen när den var färdigkokad (ca 35 min) hällde av vattnet och sköljde kallt. sen blandade jag i röd pesto (ca 3 msk) medans grillade jag minimajs och sockerärtor i stekpanna tills dom fick färg. sen blandade jag i det ocskå och lite hackad ruccola.. sen serverade jag det med grillad kyckling, nötter och mer ruccola. blev himla gott! (:





Kommentarer
Postat av: Anonym

det ser underbart gott ut! vad duktig du är :)

2009-04-22 @ 19:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback