desperata husfruarna!

om en halvtimme börjar mitt favoritprogram och jag tänkte hoppa in i duschen innan och sätta på mig pyjamasen! (: tända ljus och göra en kopp örtte. ska sova direkt efter husfruarna tänkte jag. eller iallafall ligga i sängen då (: skönt! imorgon ska jag skriva slutprovet. jag fick MVG på min bokrecension och får jag bra på slutprovet får jag MVG i hela kursen. vill vara utvilad imorgon, har fyra timmar på mig (: går upp vid nio tiden tänkte jag! 

det har varit mycket idag och jag är helt slut. coachning i en timme, peppsamtal i två timmar och plugg i en timme. tränat och nu är jag som sagt trött! älsklingen min kommer hem vid 22:00 och då blir det pusskalas! har verkligen saknat honom idag! han är hos sina föräldrar och fixar med bilen, tvättar insidan och utsidan osv. killar, hihi (;

vet knappt vad jag skriver, haha. ska nog duscha nu och sen krypa upp i soffan med en kopp te!

ha en mysig kväll nu (: puss&kram!



Kommentarer
Postat av: helena

Sov så gott! =D

2009-04-28 @ 22:26:16
URL: http://sjoborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback