Dilemma påskgodis.

jag och min vän petra mejlade om påskgodis dilemmat..

Petra

Ha ha...ja, det där påskgodiset kan vara knepigt att bli av med! Jag tänkte så här; Jag äter upp allt på en gång, så jag inte går och småäter av det sen...hi hi. Men det resulterar ju i att man får ont i magen och mår illa. Iofs kanske man inte vill äta godis på ett tag då? Kan ju hoppas på det i alla fall.   Lycka till med engelskan nu! Du är så bra som är så ihärdig!   Kram

Fanny

hahha, jag kör med exakt samma metod när det gäller godis.. man bara trycker i sig för att det ska försvinna (har ju dåligt samvete om man slänger allt och sen har man slösat så mycket pengar i onödan..) sen får man ångest över allt man frossat och mår illa! haha. dilemma det här med påskgodiset, petra :D


KRAM


inte lätt säger jag bara.. jag har typ två KG godis kvar och NU är påskfrosseriet slut. någon som vill ha lite snask (: ?!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback