GOD NATT!

nu hoppar jag in i duschen och tvättar håret.. gud så skönt. det är inte rent! sen ska jag läsa och kramas med hjärtat <3 en tidig kväll, och det är bra för då kan vi gå upp och börja tidigt imorgon (:

på påskafton ska vi bjuda på traditionellt (heter det så?!) påskbord till förrätt, med ägghalvor med skagen, räkor mm, lax, sill och potatis. mm. och sen ska vi duka fram olika kalla såser, klyftpotatis/pommes och fondue grytan. så blir det att laga maten på bordet. jag älskar fondue! i malmö har dom världens bästa fondueställe. där får man äta så mycket man vill. och när jag varit där har man svält sig på dagen och tryckt i sig mat sen ^^ så himla gott! det blir trevligt att äta det iallafall. rött vin också ska vi ha till. jag smuttar, alex dricker nog inget och mormor får dricka mest :D haha.

nu ska jag gå och titta på någonting i arbetsrummet, älsklingen ville visa (:

puss&kram och sov så gott!



hjärtat <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback