God natt!

hej allihopa! nu har jag tävttat ansiktet och borstat tänderna, skakat täckena och sträckt lakenen, vädrat ut och ska bara sätta på mig pyjamasen! har hittat en jättesöt kjol som jag hoppas vinna för utgångspriset på 1 kr. helt ny är den också. jag har dör mig att den var från h&m trend. ovanlig och helt i min smak (: med en svart topp & ett par svarta mary janes blir det en söt outfit i sommar (:



imorgon ringer klockan 07:30, upp och äta frukost och göra mig iordning, sen åker jag till lyra, har livscoach möte och ett annat möte, sen ska jag hem och plugga resten av kvällen.. eller så länge som det behövs innan jag är klar. måndagar är perfekt för mig att plugga! då är jag lite smått rastlös efter helgen! (;

nej nu ska jag hoppa i säng. imorgon blir det fullrulle som sagt. så vi hörs när vi hörs (:

puss&kram <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback