grillad kyckling med potatissallad

det har jag precis smaskat i mig (: gud så gott! stannade förbi på affären och köpte med mig hem! gott gott! måns fick smaka, den katten äter allt! igår satte han i sig massa ruccola och tomat. haha (:

det är alltså fredag idag. gud va mysigt med helg! jag ska titta på film, tror inte att det kommer någonting spännande på tv, så det får bli film och en kopp te. ska lägga en AHA-syre mask också och hoppa i mjukisbrallorna! idag hade jag leggings och klänning (: riktigt skönt med så fint väder!

nu ska jag plocka undan i köket och sen fixa med ansiktsmasken! (: sen blir det myskväll med film!

ha en jättemysig kväll nu, puss&kram!





svart t-shirt från lindex och grå hängselklänning från h&m trend.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback