gutten morgen

vill ni veta något kul? kolla på marrakezh hemsida. (: dom säljer spikmattan som vi har här hemma för 499 kr istället för 680 kr som jag köpte den för. en väldigt bra investering. speciellt om man är deprimerad eller har ångest. den är toppen!

jag vaknade precis. jag har bestämt mig för att ta det lugn den här veckan. fort. sjuk i kroppen. jäkla envisa sjukdom. jag vill träna! ): nästa vecka är det inbokat både det ena och det andra passet. och då måste jag ju vara frisk..? haha (: älsklingen har fått betalat gymkort via jobbet. whi :D så vi kommer träna tillsammans. han tycker till & med att spinningen var bra. är man över 25 är det svårare att få upp sin kondition. det är alltså lättare innan 25 så nu ligger vi i (; "men jag vill träna hårt.. typ varje dag.." bra! för det vill jag med sa jag till alex. ska bli jättemysig att gå till gymmet tillsammans <3

jag ska snart göra frukost. och sen lägga mig och läsa. skriva lite på engela arbetet och titta på tv. sen ska jag städa inne i badrummet. för ikväll kommer mami (:

usch jag drömde en mardröm inatt. vaknade helt ledsen. tänk vad drömmar kan påverka oss.. drömde iallafall att jag och alex tydligen skiljt oss.. och han hade fått en annan tjej att bli gravid.. så dom skulle gifta sig. och alla deras släktingar var där och jag med..? hon väntade TIO ungar i magen.. haha. och alex sa hela tiden när vi var ensamma att han inte älskade henne och ville vara med mig.. men han kunde inte lämna henne pga. barnen.. GUD vad jag var ledsen. klängde som en liten apa på honom i hela drömmen. isch. var glad när jag vaknade och han låg brevid mig och sussade. min tuss <3

ska slänga upp gårdagens outfit här också strax.. orkade inte i går. idag får ni ingen dagens.. för jag ska ha mjukisdress, tofflor & slarvig knut hela dagen. okej kanske inte i kväll.. :D

ha en bra dag allihopa! ta hand om er. puss&kram <3



Kommentarer
Postat av: Doris

Du är andra personen jag hört om idag som införskaffat en spikmatta och sedan haft besvärande sickness, kanske ahr något att göra med att gifter i kroppen frigörs?



Hursomhelst är det förmodligen sunt på sikt. KRYA på dig!!

2009-04-22 @ 21:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback