hemmamys

dagen har spenderats i lugnets tecken och jag börjar bli piggare och orkar mer. skönt! jag är glad att jag stannade hemma idag och imorgon är jag ledig, så jag får vila upp mig ännu mer. min kärlek fixar och donar och är världens underbaraste..

fanny - älskling, kan du hämta papper?
alexander - självklart.. (kommer med papper)
fanny - men inte det pappret, det är för hårt.. min näsa värker..
(alex hämtar ett mjukare..)
fanny - juste (precis när alex satt sig ner) kan du hämta idominsalvan också..?
(alex hämtar den också..)
alexander - vill du ha någonting mer innan jag sätter mig ner?
fanny - nej, det är bra så.. (det går 1 min)
fanny - älskling.. (lite blyg ton) jag är snustorr på mina läppar.. ser du vart mitt läppsyl är?
alex - hämtar det..!
fanny - tack hjärtat.. orkar du göra en kopp te?
(alex gör en kopp te..)
fanny - det var gott tack! orkar du öppna fönstret..?

haha, jag är EN jäkla jobbig fru kan jag meddela.. ligger och jäser i soffan medans maken leker jojo och agerar fort när jag behöver någonting. är han inte helt underbar! .. och jag helt hemsk. ha! tur att han är lika eländig när han är sjuk.. får då får jag minsann igen..! hih (:

han är och handlar tvål & sköljmedel just nu och sen ska han iväg och veckohandla.. jag vilar upp mig och hoppas på att orka följa med.. vi får se hur det blir med den saken. det är ju himla kul att handla mat..! (:

ikväll blir det lugnt här hemma. vi har som sagt legat i soffan och myst i dag och läst tidningar. alex fick sin elvis tidning idag.. ni vet den roliga sköldpaddan som är med i metro.. den kommer varannan månad och är 3 sidor typ.. så den roliga stunden varade kort :P nästa nummer kommer efter våran bröllopsdag.. som är i JUNI! galet.

film, dubbelavsnitt av husfruarna och massa mys! det ska vi tillbringa våran kväll av <3 hoppas ni mår toppen!

puss&kram <3



måns och jag läser nya topp hälsa som kom idag i brevlådan (:



såhär snygg är jag just nu..! :D




Kommentarer
Postat av: Johanna

gud vad skönt det såg ut gumman! hoppas du är helt på banan igen snart ;*



tack fina du!

och yes - här ska städas minsann ;D

nu har jag plötsligt två jobb btw! vilken otroligt bra dag jag har känner jag, tursam i mängd :D



<3<3<3

2009-04-14 @ 18:48:11
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: kajsa

Hej=)

Visst är måns en siames? Jag är skitsugen på en sån o de skulle vara roligt om du skrev ett inlägg om hur han är som "person"



må gott =)

2009-04-14 @ 19:35:56
Postat av: Erica

Åh åh åh! Dom där hyllorna du har i bakgrunden på bilden, vad har ni köpt dom?

2009-04-15 @ 16:20:08
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback