I taket lyser stjärnorna

nu börjar jag bli trött. dax för att krypa ner i en nybäddad säng och läsa! tror det blir twilight ikväll. mysigt! älskar verkligen boken och filmen och längtar tills film nr 2 kommer ut på bio!

kvällen har varit mysig, mest slappat i soffan med min chailatte och massa tidningar. småtittat på en gullig film som gick på ettan. och pratat med älsklingen min.  saknar honom så himla mycket. skönt att det bara är två nätter kvar nu. eller bara i morgon natt. sen är han min på heltid igen! på torsdag ska vi på grillfest hos alexanders kompis! vi ska grilla på hans hustak (det är platt) med massa kompisar. ska bli riktigt mysigt! första grillandet för i år! hoppas såklart på fint väder! (:

nu blir det tandborstning & sen somna mellan mjuka lakan! sov så gott kära ni. puss&kram!







Beautiful dreamers. sommaren 06. vi hade precis blivit vi när dom här fotona är tagna..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback