liten sneakpeek

av vårat nästan klara arbetsrum. nu är det bara golvet som ska läggas klart och en vit gardin som ska upp.. (bakom kommer vi ha förvaringskorgar upp till taket med sorterad smutstvätt i, även en krok för alex väktarkläder. men allt kommer alltså döljas av ett vitt tyg (: som ska hängas upp av den här. kommer bli toppen! ska ha en svart liten tavelvägg därinne också, men det ska jag fixa med senare! och mer saker på hyllorna ska upp! sen ska vi borra hål i bordsskivan till sladdar osv, som ska fästas under bordet så dom inte hänger överallt ^^

så vad tycks? vi är jättenöjd.. änsålänge (;



pärmen med alla papper till bostadsrätten var ful och grön, så den klädde jag in i svart dekorplast!



vi kommer borra ett hål under lampfoten och ha sladden där, så slipper hålet synas. bordsskivan är nästan 2 meter lång. så ni får någon uppfattning (:



jag ska köpa transparenta tidskriftssamlare från muji när jag kommer till stan också. älskar dom!



en till mig och en till dig älskling <3



den här är tagen med blixt.. och såhär vitt är det här inne. dom andra bilderna är tagna utan och då ser det gult ut.



under hyllorna ska vi sätta upp den här och ha foton på! granit har bra grejer ^^



här är hörnet som vi ska ha trådbackarna upp till taket och det vita tyget framför (:



bild med lite av dörren! lampknappen ska spraymålas svart!



topp hälsa är redan istoppade (: såklart, favorit tidningen!



varsinn vid pärm från granit och en låda med "småsaker"

ni får såklart se när det är helt klar också (:




Kommentarer
Postat av: te

2009-04-01 @ 10:28:25
Postat av: tessi

jisses du så tjusigt!

2009-04-01 @ 10:29:13
URL: http://www.tessisliv.blogspot.com
Postat av: Hanna

Jätte fint! Vi letar efter en 2an inne i stan nu, om man skulle få ett sådant stort förråd med skulle det ju vara helt perfekt:D ni har nästan som en 2,5! Kramen

2009-04-01 @ 11:59:32
URL: http://greenrealm.blogg.se/
Postat av: Jennica - Pieces of Jen

Påminner lite om vårat minikontor :) Tjusigt!

kram

2009-04-01 @ 18:10:23
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Johanna

gud vad bra ni är, det blir riktigt snyggt!! :)



åh, nu vet jag inte hur jag kan, bah! :/ tror inte helgen i alla fall! :/ men lätt att det blir ostbågar när vi ses ;) vi kan sitta här och lukta pyton tillsammans :D <3



PUSS <3<3

2009-04-01 @ 21:18:38
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback