Lördag!

och solen skiner även idag, helt underbart! jag ska äta frukost om en stund och sen gå ut på en långpromenad med musik i lurarna! jag har inte luskat ut vägen till gymmet, så alex kör mig dit när han åker till jobbet istället (: ska skriva en matlista också, vi måste åka och veckohandla! gott med kylen och frysen fulla!

idag blir det som sagt promenad, handla mat, laga och äta mat och sen gymma en timme! hem, duscha, äta någonting och sen ska jag titta på film! (: och jag ska för första gången se robinson! spännande!

nu blir det frukost och sen promenad! ha en strålande dag kära ni! puss&kram! (:



min hembakade rosa prinsesstårta med en rosa ros på toppen.. från min födelsedag när jag fyllde 23.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback