myskväll

nu har jag suttit här i en timme och ska gå och göra mig en kopp te och äta lite ben&jerry glass för att fira in helgen (: mysigt! tänkte titta på en irene huss film, bara njuta av helgen. saknar min kärlek, men jag är glad att jag får ensam tid. behöver det! (: och jag har ju katterna att kramas med! dom ligger här bakom mig i datarummet. lucifer älskar att ligga högst upp på trådbackeställningen, där har vi lagt en mysig filt till honom och på själva trådbackställningen har vi hakat på katternas "elementkorg" där ligger måns ihoprullat som en liten boll (: vera ligger i hallen i kattbädden och snusar. <3

så ikväll blir det film, och mys i soffan. inte många knop alltså (: precis som jag vill ha det. (och behöver.. är fortfarande inte helt okej i kroppen) ska ta ett skönt varmt bad sen med uppfriskande eukalyptusolja och fila fötterna.. måla tånaglarna och smörja in kroppen. skönt!

hoppas ni får en jättemysig kväll! mys ordentligt! puss&kram från oss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback