nerbäddad i soffan!

det var riktigt uppskattat när hjärtat kom hem för två timmar sen med mat till mig. har varit helt svag idag och bara sovit på soffan under mitt duntäcke. orkade gå till köket och ta en bit tårta, haha. ingen bra "mat" direkt.. halvtittat på en film och druckit citronvatten. phu. tog ett varmt bad förut också.. som jag knappt kom upp ur. helt darrig.. så när jag låg där tänkte jag "nu får jag ligga här i flera timmar till alex kommer hem.." och då kom lite krafter ^^ som tur var!

hjärtat sitter här i divanen med mig och tittar på tv. vi ska nog sova snart. jag fick två inredningstidningar av rigmor, alexanders mamma! som jag ska bläddra i när vi krypit ner i sängen (: vi byter inredningstidningar och det är perfekt, för hon köper alla som jag inte köper och tvärtom. mycket bra :D

hoppas ni sover så gott sen. hoppas på att vara friskare imorgon! för då går jag in i näst sista veckan av engelskan och ska plugga! (:

ta hand om er! puss&kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback