nu säger vi god natt.

och går oh lägger oss. eller jag och katterna. kärleken min är på jobbet och är duktig! han har fått löneförhöjning igen och jag är såklart skitstolt över honom <3 ska ringa honom sen när jag krypit ner i sängen. och släckt lampan. att ligga i mörkret och viska, höra varandras andetag och kärlek är oslagbart. im in love. deeply.

imorgon är det tisdag, det blir nog en liten sovmorgon med tanke på tiden nu. var bara tvungen att passa på att börja skriva på engelska inlämningen när jag var på humör. känns inge bra att slänga ihop någonting i all hast sen.. om två veckor ska den vara inne. det blir som sagt fika inne i stan med tessan. var längesen vi sågs nu, så det ska bli mysigt! (: sen tänkte jag gå en runda på stan. kika kläder och inredning. mm, så får det bli. sen åker jag hem. umgås med alexander och sen spinning. en bra dag alltså.

nu är jag trött! god natt, sov så gott alla därute. puss&kram.



en av de bästa låtarna från "edward cullen" som spelar vampyren i twilight.



Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! :) Jo fick också höra det, men dom trodde inte de skulle va nån fara eftersom den sitter plant mot en vägg med ett luftmellanrum, så det kan funka..men va inte min idé så då skyller jag på mannen :P

2009-04-07 @ 09:43:36
URL: http://annasara.net
Postat av: Anna

Haha ja, så slipper jag ta på mig skulden för skadan iaf, "vad var det jag sa.." kanske jag kan dra då :D Hm, jag tror det skulle gå på 2800 med vanligt glas, 6 mm, så dubbla det för härdat om jag inte minns fel, kan höra med sambon om du vill, han fick ju prisexempel vet jag :)

2009-04-07 @ 10:56:27
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback