Onsdags morgon

och jag ligger och mornar mig i sängen, har varit uppe och tvättat ansiktet och pussat på älsklingen som lägger golvet. han är så himla duktig min kärlek <3 solen visar sig och fåglarna kvittrar, idag blir det en riktigt bra dag! en perfekt utflyckts dag. (:

vi somnade vid elva tiden igår, så himla trötta. låg tio min var på spikmattan och jag somnade faktiskt på den. brukar alltid vakna på nätterna, men jag har sovit som en sten och nu är jag hur pigg som helst. och det mina vänner, är väldigt ovanligt för mig :P

jag ska snart gå upp och göra frukost till oss och börja städa undan här hemma. vi tänkte komma ut runt tolv, ett och ha med oss matsäck. äka med bilen till något mysigt ställe, gå en liten promenad och sen äta mackor och varm chocklad! (: ska bli så himla mysigt! sen vid tre åker vi till salongen och jag ska vaxa mina ögonbryn och göra en AHA-syra mask. vardagslyx är aldrig fel! (: vi ska veckohandla idag också, skönt med mat i kylen igen, det är ganska tomt just nu. sen åker vi hem och bara umgås, fixar lite hemma, äter middag och tittar på film!

ska kika runt lite på favoritbloggarna, har ni föresten några bloggar att tipsa om? jag vill ha nya att läsa! kom med idéer! :D

ha en strålande onsdag kära ni. vi hörs lite senare. puss&kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback