pluggtime

nu ska jag samla ihop tankarna, sätta på en bra låt och läsa och fixa med min bokrecention. om lite mindre än tre timmar ska den vara inne, så (: bara att sätta igång! jag har gjort iordningen tallrik med jordgubbar & ovispad grädde. mumma! (: tänt ett ljus här och hämtat vatten.

hjärtat ringde mig nyss och dom skulle bara fika och sen är han påväg hem. han saknade mig och jag saknar honom jättemycket också! ska bli riktigt mysigt att få kramas om igen!

vi hörs lite senare (: blir nog film och sånt sen. te, ljus och massa mys i soffan. låter som ett bra slut på fredagskvällen.

ta hand om er söta ni. och tusen tack för era kommentarer. ska svara snart (: puss&kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback