slö!

nu måste jag hoppa in i duschen och kicka igång dagen på riktigt! ska träna och hem till en kompis på middag på kvällen. har iallafall tejpat upp massa på väggen och sen ikväll målar jag! det ska bli kul att se resultatet sen (:

hjärtat kom upp här nyvaken, pussade på mig och sen gick han och la sig. han är för söt. för söt för sitt eget bästa <3 han ska upp vid två, så innan dess ska jag vara klar med dusch, påklädning och lite makeup! sen åker vi iväg (:

inatt är sista natten älsklingen jobbar. sen har vi massa tid tillsammans. ska bli så himla mysigt! har längtat som en tok dom här dagarna! det blir mysiga promenader i solen, utflykter (ska hämta hem våra cycklar från våra föräldrar och åka ut och cykla och ha matsäck med oss) hoppas på fint väder! mysiga middagar, filmkvällar, och massa mer mysigt såklart (: sen ska vi på grillfest, ha påskmiddag här hemma och så får vi gäster också på fredag! på söndag ska vi hem till älsklingens föräldrar på påskmiddag/födelsdagskalas! blir kul.

nu - duscha! puss&kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback