soliga tisdag!

jag sitter och äter frukost! en tallrik med äggröra (tre ägg och en matsked grädde, salt och peppar) och avokado, sockerärtor och tomater. ett glas c-vitaminbrus. solen skiner så jag ser knappt vad jag skriver. (: tessan har avbokat pga. värk så jag sitter och planerar om min dag! på fredag får vi gäster hit, carolina med familj kommer. det är mammas kusin och jag har växt upp med henne. vi tappade kontakten hela familjen under några år. sen hittade vi tillbaka och det ska bli så mysigt att dom kommer! och tills dess SKA väggen i vardagsrummet vara klar haha (: så det blir att jag tar bussen upp till länna och bauhaus och handlar tejp.. springer in på rusta också och kanske kvick och kollar kök! vi velar mellan ikea kök och kvick.. så ja. vi är aningen sega med vårat kök.. men innan min födelsedag ska det vara klart (:

hoppas eran dag blir toppen! massa pussar&kramar <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

allt bra?



http://jennifermolin.blogg.se

2009-04-07 @ 11:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback