söndagsmys!

äntligen kväll! kväll = mys med tända ljus, film och bara mysa runt i mjukiskläder och tofflor. helt underbart. jag är ett riktigt mystroll. och på dagarna är det inte alls lika mysigt att tända ljus & titta på film. nej, kvällarna är min absoluta favorit på dygnet!

jag har precis städat undan i köket efter middagen, satt på diskmaskinen och rensat jordgubbar! ska bli jättegott. årets första jordgubbar och dom var jättesöta i smaken. mums! det ska jag ha till filmen jag ska se nu (: mysigt! vi köpte massa jordgubbar & vattenmelon. jag älskar frukt!

nu blir det film! - hoppas ni får en jättemysig kväll. ta hand om er! puss&kram!



mina goda jordgubbar (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback