te!

hoppas ni sovit gott? (: det har jag . vaknade helt utvilad, så himla skönt. det här kommer bli en toppendag! älsklingen är ledig och man märker hans lugn infinna sig redan nu när han la huvudet på kudden. min skatt <3

har precis ätit min frukost och sitter och dricker mitt te. ska duscha, sminka mig och klä på mig. blir typ den outfiten som jag visade sist med skinnjacka osv (: måste bara fråga.. glasögonen jag hade på mig på bilderna. hiss eller diss? jag har nämligen ångerrätt och börjar tvivla på om jag kommer använda dom?! dom kostar iof bara 395 kr.. men det är mycket pengar om jag aldrig använder dom ^^ ja ni fattar.

plugg nu på dagen mellan 10-12.. stannar ev. längre. om jag får.. vet inte när dom stänger.. för hjärtat sover nog ändå till tre tiden. sen åker jag hem, umgås med min kärlek. ikea & bio står på schemat. på ikea blir det inte roligare än "nödvändigheter" som typ värmeljus :P

hoppas ni får en underbar dag! njut av nuet, det kommer aldrig tillbaka!

puss&kram <3



Kommentarer
Postat av: Petra

Hej!

Jag var på IKEA igår. Har du sett den nya lampan som ser ut som en utblommad maskros? En sån man blåste på som barn så att alla frön svävade iväg?



Köpte ett nytt te också. Du vet de där teearna jag pratade om från friggs - eco chic. Testade sorten Rosehip och tevattnet blir typ ljuslila(!) och den använda tepåsen skarpt ceriserosa. Ska testa igen nu på morgonen.



Sen kollade vi Vintage Stories kolektionen, den var fin!



Ha en fin dag! TRor det kan bli riktigt härligt väder!



Förresten, boken verkar lovande.



Kram

2009-04-23 @ 09:09:31
Postat av: Petra

Måste skriva igen...



Testade nämligen teet igen på morgonen, och bör påpeka att det smakar aningen konstigt. Som varm osötad, något sur saft...

Man kanske vänjer sig...

Luktar gott gör det i alla fall. Om inte annat får jag väl använda teet till att färga saker, hade varit fint med sådana färgade ägg till påsk. För fin färg är det...



Hi hi

2009-04-23 @ 09:36:36
Postat av: emily

Hej fanny :) tack för ditt sms, kunde dock inte svara på det, är fattig student så hade inga pengar på telefonen :P Ringer dig nästa gång jag är i stockholm! Ska bli jätteroligt att träffa dig, det var alldeles för länge sen, har saknat dig <3

Tyckte för övrigt om dina glasögon, tycker du ska behålla dem, fast älskar dina svarta, dom ramar in ditt ansikte så fint :)

2009-04-23 @ 13:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback