Torsdag!

god morgon! (: hoppas ni sovit gott? jag sov jättegott. hade varit skönt att sova några timmar till, men jag ska till lyra och läsa i min bok! mysigt ska det bli! jag sitter och väntar på mina ägg. det blir en frukost tallrik med en burk makrill i tomatsås, två hårkokta ägg, lite ruccola och en gurkbit. och ett glas med c-vitamin brus.

idag ser det mulet ut. men det hindrar oss inte från våran mysiga utflyckt heller (: ikväll ska jag till gymmet! har varit lite sisådär med det den här veckan.. det tar mer tid att renovera än vad man tror, och tiden som blir över vill jag ju umgås med älsklingen (: så när alex åker till jobbet åker jag till gymmet och tränar i någon timme!

nu är äggen klara, så jag ska äta min frukost och sen gå jag till bussen! (:

ha en jättebra dag nu, så hörs vi senare idag! puss&kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback