vad gör jag?

.. uppe när jag är så himla trött. jag har verkligen inte suttit ner en minut idag/kväll och varit igång från halv åtta imorse till halv nio ikväll. phuu. ska be att tala om att det var riktigt skönt att sjunka ner i soffan, slänga upp fötterna i soffan och tända ljus på bordet.. slå på favorit programmet och bara mysa. så skönt. men nu känns det som att kvällen är slut för mig. imorgon ska jag på ett core pass om jag känner mig bättre än nu. för jag är alldeles tjock i näsan. när ska jag bli helt frisk? har jag feber imorgon sover jag bort dagen, vilar upp mig för på kvällen kommer världens bästa mamma på middag. JAG som är världens mammagris har varit utan min mamma i tre veckor.. hon har varit hos min morfar i österrike och haft det bra. hon kommer alltid hem med roliga presenter (oftast skönhetskrämer, produkter mm.) hihi. får se om jag får något denna resa med (: spännande! ska bli jättemysig iallafall. krama om min mysiga söta mamma. åh vad jag lääängtar (: <3

ska blåsa ut ljusen nu och tvätta bort sminket, borsta tänderna och ringa min kärlek. ligga på spikmattan och sen läsa (om jag orkar) (:

sov så gott alla där ute. dröm sött! puss&kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback