varmt bad

sitter och fryser och väntar på att mitt badvatten ska bli klart! ska bli riktigt skönt att sjunka ner och värma upp min kalla kropp. älsklingen var söt och köpte ben&jerry cookie dough till mig igår när han var och handlade, och det har jag smaskat på efter lunchen! helt klart den godaste glassen som finns. ben&jerry har öppnat ett glasshak här i stockholm, dit ska vi åka nästa gång alex är ledig.. skulle åkt den här veckan. men jag har ju varit sjuk, tyvärr! med det är säkert ännu finare väder då :D

dagen har varit riktigt slapp. har suttit vid datorn, fixat här hemma och nu ska jag som sagt bada! sen ska jag smörja in mig och sätta på mig nytvättade mjukiskläder och föna håret. sätta mig i soffan och läsa! med en kopp te. eller så ska jag se på film, får se (: alle är och byter till sommardäck och vaxar bilen och kommer hem vid sju, så jag tänkte börja med middagen också! ikväll blir det mys med hjärtat, titta film och kramas!

hoppas ni mår bra och har haft en fin dag (: kul att ni svarade på frågorna här nere också!

puss&kram <3





Kommentarer
Postat av: Johanna

oooh cookiedough! :D



(jag har gjort utmaningen, listan du vet.. ;* )



<3

2009-04-15 @ 17:26:43
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback